piątek, 27 lutego 2009

Świat i ludzie, JA i ludzie

Jestem ja, i ludzie
jest świat i ludzie
ludzie obiecują niezwykłość za sprawą równości,
niezwykłość i równość flirtują ze sobą i nie śmiało spoglądają na siebie
przez parawan hipokryzji
ludzie są tacy nieludzcy,
dziś to więc nie człowiek jest we mnie lecz niezwykłość.
ludzie, wszyscy tacy sami i wszyscy wyjątkowi,
dziś to nie człowiek jest we mnie lecz każdy.

Człowiek nic nie odda, zabije swą istotę by zachować życie.
Zabije siebie by przeżyć. skłamie by chronić prawdę.
cel uświęca środki,cel profanuje wyżyny i depresje.
Cel jest niejasny mimo że przyszłość świetlana

Czego oko nie widzi sercu nie żal.
Oko chroni serce tak jak żona chroni ego swojego męża.

"Tako mówię w przypowieści do was, którzy o kołowaciznę przyprawiacie dusze,
wy kaznodzieje równości! Tarantulami jesteście wy dla mnie i ukrytymi mściwcami[...]

[...] I przeto szarpię tę waszą pajęczynę, aby wasza wściekłość wywabiła was z jaskini
kłamstwa, i aby wasza zemsta wyskoczyła spoza waszego słowa Sprawiedliwość"
Tako rzecze Zaratustra, Fryderyk Nietzsche

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

note

note