niedziela, 8 marca 2009

ejj

Tak brzydzisz się władzy
bo władasz przestrzenią do której nie mam dostępu
Nie jesteś bez skazy
daj element układanki nie ma lepszego prezentu

Jesteś moją głębią
bo potrafisz sprawić że tracę grunt
gdy eros zadziała chemią
radykalnie zmienia się widzenia punkt
chcę stracić kontrolę
serce rozumowi powie "olej"
daj mi więc tę rolę
chcę pokazać czego nauczyłem się
daj mi więc tę rolę
choćby nawet happy end
okazał złą wolę
i wywołał obustronny wstręt
ludzie tak robią od pokoleń
podświadomie wiedzą, liczy się moment
daj mi więc to rolę
I tak jutra dzisiaj nie zobaczysz. Nie!

Tak brzydzisz się władzy
bo władasz przestrzenią do której nie mam dostępu
Nie jesteś bez skazy
daj element układanki nie ma lepszego prezentu

Żadnych sztuczek
dla ciebie się nie wyuczę
chyba wolałbym zrozumieć co jest kluczem..
Kiedy ryczeć, kiedy mruczeć
obserwator , młody uczeń
zaczyna pojmować źródło wzruszeń

ale jak tu znaleźć pewność
jak zasadą niepewności...
...jesteś
co w utrapieniach, potrafi szukać radości
Jak tu znaleźć pewność
uwierz mówię to bez złości
bo ja wcale nie chcę tej pewności..

7 komentarzy:

  1. "gdy eros zadziała chemią
    radykalnie zmienia się widzenia punkt"
    oj tak. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowem malowanie i trochę paradoksu wplatanie…,
    a powstały pejzaż interpretuje się w zależności od punktu widzenia, siedzenia i leżenia też…

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda interpretacja zależy od punktu widzenia
    Nie wiem, czy siedzenia i leżenia też..

    ..może gdyby tak stanąć..może wtedy zobaczyło by się więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a może za dużo.
    Kuszący lęk wysokości.

    OdpowiedzUsuń
  5. za dużo tych notek piszesz i robi mi sieu misz masz f głowie.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ładnie zrobiłeś tego bloga. Połączenie retro i efektownego błysku. Taki celowy szpan z refleksją. Będę nawiedzać.
    Sofi.

    OdpowiedzUsuń

note

note