czwartek, 12 marca 2009

Czy mam termin przydatności?

Urodziłem się by walczyć
Bo tylko walcząc mogę umrzeć śmiercią feniksa

Mam niezadbane paznokcie
Nie jestem punktualny ani pokorny
Nie jestem też zbyt miły ani otwarty
Nie dzwonię, nie piszę, nie pamiętam o twoich urodzinach
Z tolerancji się podśmiewam
z tej opery mydlanej
Prawdopobnie wiem kim jestem

Moje dziecięce zabawki
przeszły recykling
teraz ładnie pachną są kuszące i bezpieczne
I co mam z nimi zrobić?
wystawić w gablotce?

Kiedy byłem małym chłopcem, cele były proste:
-Urwać głowy wszystkim lalkom mojej siostry
-sprowokować bójkę
- wspiąć się na bunkier, na ten na który oczywiście! nie wolno!

Dziś o wiele trudniejsze..
Nie umrzeć przed własną śmiercią...

"pragnienie ujawnia projekt, a projekt ujawnia przeznaczenie"
John Eldregde

Właśnie tak! chcę uratować piękną!

13 komentarzy:

  1. nie bądź duży nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  2. co to znaczy walczyc?

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazało się dzisiaj że mam w telefonie zachowany twój tekst co mi na pocztę nagrałeś, śmiałam się i śmiałam:D Jeśli nie masz nic przeciwko to go sobie ustawię, o ile mi się to uda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz co, naprawdę coraz lepsze masz te teksty. jak to przeczytałam parę razy dostałam po głowie, każesz myśleć.
    Przede wszystkim ten początek z feniksem i ten fragment z byciem martwym za życia.
    Sofi.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nie umrzeć przed własną śmiercią..."
    to walcz, walcz...;)
    bo to źle tak np. w nicości, jeszcze za życia, zacząć trwać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdobyć się na to, zrobić to,
    Przeciwnościom wyjść na przeciw
    poczuć lęk i zaszczyt.

    powinnaś wiedzieć co to walka, bo nic co wrtościowe
    nie przychodzi bez niej.

    Marry-
    A wielki?



    Wyprostuj się!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wielki możesz byle nie dorosły.

    skad wiedziaues ze garbie sie przy kompjutrze ah ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hm, walczy sie z wrogiem, z przeciwnikiem.
    wartosciowe rzeczy mozna pozyskiwac na wiele sposobow..

    a urodzilismy sie po to zeby doswiadczac. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozyskiwanie..to dobre dla dziewczynek;)

    a pewnych rzeczy nie doświadczysz bez walki.

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe no tak. bo facet musi być twardy silny i zły, musi walczyc i wojowac i miec wilkie kły :>

    nie walcz, kochaj :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O to punkt widzenia shi.:P

    A nie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Walczyć znaczy życ, a życ znaczy umrzeć,
    Walczyć by umrzec, a umrzeć by żyć.
    Wszstko takie same, a inne.
    Uczucia? W ambicji czy w życiu?

    Dajesz do myslenia man...
    odezwij sie na majl jak mozesz
    ezsol@vp.pl
    i usun ten koment jak mozesz

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm...;)
    Kapitan KaCeZet: Człowiek przy którym poprawia sie humor ;P
    Chce się go słuchac i słuchac...;P

    I ten wyjątkowy głos ;**

    Super tekst ;)

    Pozdrawiam gorąco ;))

    OdpowiedzUsuń

note

note