czwartek, 28 stycznia 2010

Komu coś zaśpiewać

Ja tylko prostym sługą jestem, przyjacielem muz
i znam swą rolę na tym świecie, stąd płynie mój luz.
I wiem że tak naprawdę wszyscy pchamy jeden wóz
więć daj na luz, daj na luz.

Nie dam ci takiej obietnicy że będzie dobrze
ale kieruj się swą nienawiścią a napewno będzie źle
Wiem o tym!!!
nie odkryjesz tajemnicy, możesz poznać motyw po tym
że najwięcej zła na świecie pochodzi z głupoty.
Idąc za słowem sokratesa: "wiem że nic nie wiem"
niewyczerpalny jest potencjał który w tobie drzemie
nie przekroczysz tej granicy, ona nie istnieje
ale możesz się oddalić od tej siły co zło sieje

EJ ej zaraz, kacezet man powiedz ty nam co ty pleciesz
oprócz sokratesa na coś musisz powołać się przecież
nie chcesz chyba być tak gołosłowny jak Lepper
więc powołaj się na autorytet.

Ja powołuję się na drowy rozsądek
to autorytet wielki który w tobie wprowadza porządek
powołuję się na trzeźwe spojrzenie
i mówie tobie że nienawiść daje zawsze zubożenie
obyczajów i umysłowe odrętwienie
i co dobrego z tego może płynąć? nie wiem, cenie
wszystko co zasługuje zawsze! na mądrości mienie
Bo to jest w cenie, to jeste w cenie

Ja tylko prostym sługą jestem, przyjacielem muz
i znam swą rolę na tym świecie, stąd płynie mój luz.
I wiem że tak naprawdę wszyscy pchamy jeden wóz
więć daj na luz, daj na luz.

Mój animusz, bez niego ani rusz
ale gdy myśle, że już jestem tuż tuż
to jak "plush" rozpuszcza się no cóż
ktoś w mój światopogląd znowu wbija nóż
Nie broń swojej racji, rację przecież każdy ma
wspólnie poszukajmy prawdy, prawdę już nie każdy zna
i choć pewnie większość z nas se myśli, że napewno ja!
Napewno ja

ej ej zaraz kacezet man, co ty gadasz
co za bzdury ty nam dzisiaj w głowę wkładasz
mędrcy cierpią bo tych głupich jest przewaga
no więć jaka korzyść z tego płynie? dawaj!!

Bo głupiec jest jak, ryba na pomoście
co udusi się u już nigdy nie urośnie
toś wiesz ty sam, dusza musi czymś oddychać
bo się udusi i wtedy będzie, pycha!
bo głupca wiedza to zwykły falsyfikat
a powiedz czy nie lepiej, byłoby mięć unikat?
bo głupiec będzie bezmyslnie sobie fikał
aż w końcu popełni błąd jak dedala Ikar
głupotą nienawiść i głupotą panika
i taki problem który, pufff. zachwilę znika
i taka krytyka z której nic nie wynika
głupiec myśli, że jest mądry a to myślenie zamyka!!!


44 komentarze:

  1. Pozdro! Świetny kawałek.. Uzależniający...

    P.S. "stąd" a nie "z tąd"

    OdpowiedzUsuń
  2. hej
    kapitanie ''pleciesz''
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka wymiata, a Twoja gestykulacja! -> boska! pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny tekst kapitanie! =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Uznanie za styl! Ale i tak dubplate dla Splendid Sound dalej na pierwszym miejscu, jak dla mnie. Mamy wąsy macie przejebane! :D

    ejoł!

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa ja lubie jak go śpiewasz z tym swoim uśmieszkiem i machasz kończynami ;dd

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja bym Cię chciała już zoabczyć w Lbn ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna piosenka , baardzo mi sie podoba!.
    uwieelbiam ten twój głos no!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne! uwielbiam Twój głos;)
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. no i zapomniałeś dodać 'Spadajcie na bibe!'. Do zobaczenia w (O)błędnym! :) hehe Pozdrawiam. Jaga.

    OdpowiedzUsuń
  11. kakofonia straszna ale zaśpiewana zajebiście! Komus coś!

    OdpowiedzUsuń
  12. kooocham Cię chłopie :D :**

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeeeeeeeee Mój animusz:D Uwielbiam ten fragment:D:D:D:D:D mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre teksty ma . Chyba sobie płytke kupię jak innych świetnych polskich sound systemów i nie tylko .

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na 27 lutego...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. przyjedź do Chodzieży !
    ;-***********************

    OdpowiedzUsuń
  17. Dosłownie przed sekundą przesłuchałam tego w necie i przyznaję, że zrobiło wrażenie ;)
    Bless.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestes booooskiii :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, że to nagrałeś. Siedzę w tej chwili nad czymś, przez co przedziera się z trudem, i dałeś jakby taki trochę dłużej niż sekundę trwający przebłysk, jakby złoty pierścień, ale znowu on nie był okrągły... - Jak dobrze, że Ty nie masz takich problemów z wyrażaniem myśli! - W każdym razie, dałeś chwilowe szczęście, ulgę [?] Tak, ulgę, ale taką hm... nie ulgę od czegoś, od ciężaru, ale ulgę do czegoś, łapczywy i dający zadowolenie wdech. Dzięki. Do Mandali w piątek, o-Niepozwalający-Moim-Biodrom-Drzemać.

    OdpowiedzUsuń
  20. no już jutro koncert w Lublinie ! ;) w Graffiti.
    będzie się działo.
    uzależniająca płyta! i świetne teksty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dość, że ciacho;D
    To jeszcze głos rewelacja i ta gestykulacja;D
    No bomba;D ta piosenka najlepsza moim zdaniem..ale inne również świetne;D Zapraszam na Mazury ;) brakuje u nas koncertów z wykonawcami reggae! ;) jeśli faktycznie uda Ci się to przeczytać, to mam nadzieję że istnieje możliwość Twojego przyjazdu;D - Pierwsza będę leciała po autograf hahahah..;D

    Reweeeelka. ;D Buźka ;** Carie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapomniałam dodać, że m.in.
    dzięki Tobie poznałam swoją miłość..
    Wiele Ci zawdzięczam!;*
    Mi możesz coś zaśpiewać, sam wiesz ...
    Uwielbiam Cię!
    Wielka technika śpiewania.. --> Padam ah;D
    Czekam na kolejne utwory :DDD ;****

    Carie 2.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozpiedol. Co tu dużo mówic, jesteś zajebisty i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  24. Koleś wyrzuca z siebie słowa jak broń maszynowa kule;)Wielki Szacun! Pozdro od wszystkich rasta ze Skierniewic!

    OdpowiedzUsuń
  25. kacezet wygrywa !! szacunek . pozdro DARiO

    OdpowiedzUsuń
  26. The best ever :)
    Cały czas sobie nuce ten kawałek :)
    Justyś

    OdpowiedzUsuń
  27. wielki szacun za taki talent:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój animusz ;*
    Podoba mi się z jakim bananem na buzi to śpiewasz i jak gestykulujesz ;P
    KaCeZet ;***

    OdpowiedzUsuń
  29. to jest coś pięknego, jak ludzie wypowiadają się tu o Tobie,po prostu łamiesz wszelkie ramy, nie można Cię zaszufladkować, nie wiem, nie można stwierdzić jaka to muzyka, bo to jest, to dopiero będzie co ty robisz. Szkoda, że już tak niewielu zostało prawdziwych artystów, gdyż światem zawładnęła komercja... Ale w Tobie cała nadzieja, w Polsce robisz coś takiego jak Kid Cudi w USA, ludzie z innej planety, którzy przybyli by uratować to co się nazywało kiedyś u nas tworzeniem muzyki, nie dla pieniędzy a dla tego by ktoś mógł jej posłuchać i pomyśleć, a nie takie śpiewanie o dupach, pieniądzach, sztucznej i nieszczęśliwej miłości, ani też o tym jak co niektórzy (Peja) mieli źle w dzieciństwie...
    To by było na tyle
    Bless Ya

    OdpowiedzUsuń
  30. no pycha!!! bardzo dobra muzyka i słowa.
    tylko kiedy nasz Kapitan łapie oddech :-)
    Pozdrawiam bardzo gorąco i czule zwłaszcza :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowity talent.
    można słuchać ...i patrzeć nieprzerwanie. <3.

    OdpowiedzUsuń
  32. O ja to cudowne jest!!! zakochałam się w tym uśmiechu i luzie w Gdańsku na koncercie! normalnie nie mogę przestać tego słuchać i na to patrzeć!!! cuuudowne!

    OdpowiedzUsuń
  33. No i to rozumiem...;)
    Takiej muzyki aż sie słuchac chce ;P
    Cudna melodia, Cudne teksty, Cudny artysta !
    No czego chciec wiecej... ;))

    Pozdrawiam gorąco ;*

    I ściskam mocno ;]

    "Gdzie nie spojrzę, tylko gadżet i kicz
    Gadżet i kicz, gadżet i kicz
    Gdzie nie spojrzę, tylko gadżet i kicz
    Gadżet i kicz, na wodę pic"

    Ola ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Prosze usuń ten komentarz oczywiście jak mozesz ;)

    Bo niepotrzebne dałam tekst piosenki "Gadżet i kicz" bo sie pomyliłam ;/ Ale oan jets naprawde super ;P

    Z góry dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Piosenka naprawde wciągająca ! ;] a 'teledysk' z lolkiem superr ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Wersja balkonowa najlepsza.;D
    Gościu jesteś mega.
    Czekam kiedy bedziesz gdzieś na południu Polski.:>

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja umiem całe a pamięć a i Ja tylko prostym sługą jestem, przyjacielem muz
    i znam swą rolę na tym świecie, stąd płynie mój luz.
    I wiem że tak naprawdę wszyscy pchamy jeden wóz
    więć daj na luz, daj na luz.
    to śpiewam w 4.2 sek . szybko?>

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdy cię słucham, to czuję się jakby czas stanął w miejscu, az brak mi słów normalnie...
    Jestes najlepszy!
    Gorące pozdrowienia,
    Marta

    OdpowiedzUsuń

note

note